JosefinBengtsson

Direktlänk till inlägg 21 juni 2015

mys

Av Josefin - 21 juni 2015 13:06


Jag bestämmde mig innan för att skriva om min midsommar

och ja jag började skriva och det blev en ganska lång berättelse.

sen tänkte jag att jag avslutar med en bild. men självklart så ska allt då krångla

och all text försvinner.

så ja om det är någon som läser detta så va det först ett roligare inlägg. nu  struntar jag

i allt och sätter mig och pluggar :/

ha det gött!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin - 5 juni 2015 07:07

Igår jobbade jag min sista dag i mark och på tisdag börjar jag mitt nya arbete (sommarjobb) i varberg. fick igår även förfrågan om jag kunde tänkas jobba extra i höst så mu ska vi bara se så jag trivs. jag har ju jobb i förskolor. men efterso...

Av Josefin - 1 juni 2015 15:06

Pluggat hela dagen. skrev upp lite engelska glosor som jag kännde att jag behlvde plugga mer på. sparar detta och börjar skriva om litteraturen. råkar spara över så nu är det la bara att skriva om glosorna    Annars har väl dagen varit bra. f...

Av Josefin - 30 maj 2015 20:07


  Idag har jag varit och jobbat. När jag kom hem så väntade en liten överraskning till lilla mig. Min fina sambo hade varit iväg och köpt en tidig morsdag present till mig som han inte kunde vänta med att ge. Jag fick en ny dator! vilken tur...

Av Josefin - 29 maj 2015 16:05

Nu har jag suttit med lite inställningar. Tröttnade så det får va som det är tills vidare :)   Sitter och väntar på att min sambo ska sluta och att svärfar ska höra av sig. I morgon ska vår lilla kanin förhoppningsvis få flytta ut i friska luften...

Presentation


Kärlek till tusen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards