JosefinBengtsson

Alla inlägg den 5 juni 2015

Av Josefin - 5 juni 2015 07:07

Igår jobbade jag min sista dag i mark och på tisdag börjar

jag mitt nya arbete (sommarjobb) i varberg.

fick igår även förfrågan om jag kunde tänkas jobba extra i höst

så mu ska vi bara se så jag trivs. jag har ju jobb i förskolor.

men eftersom att det  är vikariat så bestämmer jag ju själv

när jag vill arbeta, så jag kan ju jobba där med isf.

 

idag ska min mamma ha min älskade son och min sambo åker till tiarp så jag

åker till en vän och käkar grillat och tar nog ett glas vin.

men undrar samtidigt hur jag ska klara mig utan min skatt.

nu kommer snart min fina vän emelie och jag vill hinna plugga

lite innan.

 

Grattis till studenten fina kenneth, hoppas dagen blir som du tänkt dig

och även grattis till er alla andra som kommer in i vuxen livet!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kärlek till tusen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards